Saturday, May 18, 2013

Reel & rod baru !

Post yang lepas, gua sudah jual reel lama oleh kerana dah bosan dengan reel tu.
Dapat duit dari buyer, gua lincah beli reel baru.
Tadaaaaaaaaaaaaaaaa !


Daiwa Crossfire 2500 - 3iB
Spec ? Korang cari sendiri la.. yang korang perlu tahu, reel ni memang smooth. Ada anti-reverse . Digi-gear. 3 ball bearing. Aluminum spool & percuma ABS komposit spool. 
Memang sesuai la utk casting.
Details --> Crossfire 2500 3iB
Harga dia offer RM179.00, tapi dia jual kat gua RM169.00 + percuma reel Sweepfire.

Dan, gua juga dapat satu lagi reel percuma oleh tauke kedai. 
Dia buat promo katanya, so gua kebas terus.


Daiwa Sweepfire 2B
Digi-gear. 2 ball bearing. Tidak la smooth sangat, tapi ok la. NO ANTI-REVERSE.
Details --> Sweepfire 2B

Dah tu ? Ada 2 biji reel, tapi gua ada satu rod je. Dah macam itu, gua beli lagi sebatang rod untuk reel Sweepfire ni.


Ofmer Infinity
Retail price RM46.00. Tauke tu buat promo, 50% less. Dapat la RM23.00 satu rod. 
Gua amik 6 kaki panjang je..
 So, dah boleh memancing sepuas puas nya ni.. 

Tapi, gua rasa hairan. Bila gua start join GNP88 di facebook, FH Tackles jual reel crossfire RM110. Tapi tak ada reel percuma. Gua rasa la, RM169.00 harga untuk kedua - dua reel yang gua beli. RM100 Crossfire & RM69 Sweepfire. Tanggapan gua je la...  

4 comments:

  1. bro kat mane u beli rod ofmer infinity tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya membeli nya di Jaring Tackle, Kuala Selangor. Tak silap dah kehabisan stock.

      Delete
  2. Salam bro.ada beli nasci kt kedai fh takle kan? Kedai kt mana tu.sg buluh?fb saya rohisham ahmed

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumsalam bro, ehh,,tak pernah beli rasanya. Dulu mencari. Sederet Welly, Showroom Ducati. Saya dah add bro.

      Delete