Sunday, January 19, 2014

Koyakkk tak sudah

Tak putus putus barang sampai ke rumah, haishh. Memang sengaja nak koyakkan dompet ni. Casting jarang sekali. Haha !




Salah satu nya lure Gary Yamamoto Sugoi Vib Shaman. Lure ini adalah hasil bidaan minit terkahir gua. Kihkih, bidaan kemenangan RM26.00.


Ada lagi sampai..adoi, kali ini..lure dari JDM, maksud gua..warna yang keluar di Jepun sahaja.


Duo Realis Pencil 110 & Popper 64.

Lure Pencil 110 & Popper *warna hitam* tu hanya keluar di JDM. kalau lu orang perasan, post lama lama gua..lure yang gua beli, semua warna USDM. Baru gua perasan, lu orang boleh pergi website DUO. Tengok sebelah kanan atas, boleh tukar tukar website. Hahaha !

Anyway, thanks Chong. Bagi gua warna rare !


Redmax dah jual, sampai juga Level Wind Tube ni. Apa lagi, jual set la kt member yang nak. 

No comments:

Post a Comment