Saturday, January 11, 2014

Mainan untuk Elite IB

Nak sangat guna Cork Knob untuk Revo Elite IB, buat buat macam old skool la katakan.
So, barang dari Perak & Terengganu sudah sampai.


Salah satunya adalah, handle Basszone untuk Daiwa & Abu Garcia. Malangnya handle ini model lama tanpa locknut set. Gua dapat harga RM90 siap postage. Macam mahal, yup..memang mahal..nak je ambil RCS Handle, harga macam haremm mahal. Adehh


Satu lagi barang adalah Daiwa RCS Clear Cork Knob, harga gua dapat RM136 sekali postage. Kira murah lagi la. 


Sekali gua test masuk handle Basszone, cork knob ni tak ngam pula. Adoi..stress gua. Dan lagi satu..


Locknut memang tak ngam dengan lubang skru pada handle. Skru asal pun tak ngam dengan handle. Last - last, gua jual handle ni balik. Hahaha..

No comments:

Post a Comment