Monday, February 11, 2013

Faris ini orang

Sebelum ini, gua memang dah ada blog. 
Malangnya terdelete atau blogger.com yang delete dan gua sendiri tak backup blog
Pedulikan semua itu, tulis blog baru ! Ok go !

Intro ! Intro ! Intro !
Nama gua, Faris. Muhammad Faris bin Mahmood. Umur, makin meningkat. Bujang, tapi gua dah ada yang punya. 
Lokasi, Kuala Selangor iaitu jajahan Selangor Darul ehsan. Masih belajar & hendak belajar. Impian gua nak buka kedai spare part kereta & motor, tak pun gadget
Gua amat addicted dengan kereta & motor sejak darjah lima. Sekarang, addicted dengan gadget pula.

That's all, intro sedikit je. Nanti reader korek rahsia. Naya jeeee

*Ini bukan gua, tapi muka seakan - akan gua. Percayalah..

Nak contact gua ?
#Blackberry pin : 230985D7
#Twitter : @farrris

No comments:

Post a Comment