Sunday, September 1, 2013

Lure baru & secondhand Part 2


Yess, SP9 Limited Edition ni gua sempat cekup dulu. Kondisi untuk Peacock Bass dah 40% hampir rosak. Gua beli set ni RM40. Ada 2 lure iaitu River2sea & Starlit sudah di sekalikan dalam set ni. Tapi gua buang mcm tu je. Kondisi teruk sikit. 


Sudah ada kesan gigitan ikan. Tak pasti ikan apa. 


Gua berharap sangat, kesan gigit pada lure ini akan menjadi lagi bila gua guna nanti. Harap ada tuah. Hehehe, mana tahun 10 20 kg yang ngap ! 


Yang set ini, berharga RM60 siap postage. Lure yang gua dapat Yo Zuri Minnow tak sure berapa cm, Rapala Balsa Extreme Minnow, Clackin Minnow dan satu lagi tak pasti model apa. 


 Dan, Yo Zuri Banana Boat. Lure ini seakan Lucky Craft Sammy tak silap. RM20 dapat dari member di Klang. 

No comments:

Post a Comment