Sunday, September 29, 2013

New & Secondhand item

Beberapa bulan yang lalu, sempat gua membelek GNP88. Memerhati dengan khusyuk, nampak satu seller menjual Plano Box + lure lure baru & secondhand. Harga buka RM350, deal itu ini dapat RM300 siap pos. Bila sampai je. Gua tengok slip postage, penghantaran dari Penang - Selangor RM28.00. Anggaran harga barang RM270. Kira murah tu. So, lure yang gua tak pakai. Gua jual balik. Boleh cover balik RM300 gua. Haha.


Dan kemudian, gua mencari Spinfly untuk memikat Peacock Bass. Dapat juga DIY punya dari Foo Cheng Keat orang Bukit Tinggi, Klang. Rakan niaga Chong Kitsoon juga. Harga RM30.00 siap postage.

 
Sebelum ini, ada buzzbait & spinnerbait dari rodford. Gua telah menjualnya sebab gua nak cari modal beli buzzbait & spinnerbait baru. Dapat juga, Dari Megabass & Jackall. Hehehe, Harga RM110.00 siap postage.



No comments:

Post a Comment