Sunday, September 1, 2013

Lure Megabass secondhand dari Jepun


Setelah sekian lama order, akhirnya sampai juga lure dari Jepun ini. Dengan harga yang berpatutan. Memang berbaloi beli. Kondisi memang tiptop. Abaikan lure CrankBait Bagley & KenCrafts tu. Bukan gua punya. 


Antara nya adalah Megabass Diving Flap Slap. Kondisi tiptop habis, tak ada calar pun. memang superb. Kod warna gua pun tak tahu, dah research pun tak jumpa. Lure ini selaman dalam. 


Dan lagi satu, Megabass Flap Slap di mana ia nya Floating di air, seperti Minnow ketika karauan. Kod warna yang atas adalah Spook Killer, yang bawah kurang pasti. 

Nampak tak Deep X300 pada gambar paling atas ? Bukan sebarang Deep X300. Tetapi Deep X300 Power Knocker. Itu adalah salah satu lure Megabass yang tidak masuk Malaysia. Lure itu ada special kerana mengeluarkan bunyi yang agak kuat semasa karauan. Gua tak minat sebab selalu nya gua main landbase. So, gua swap dengan seorang member dari Perak. 


Gua dapat ini Tsunekichi SC 300 T.O.M.U.
Antara lure rare & tidak masuk Malaysia. Rasanya la, gua pun belum pasti. Agak menyesal swap, logo nya sudah 90% hilang. Nak kena jual ni..

2 comments:

  1. Kalau ada lure rare yg nak jual bg tau sy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baik bro, tinggalkan email facebook. Nanti saya akan contact bro.

      Delete