Thursday, June 20, 2013

Rapala Skitter Pop SP-9 Limited Edition

Pada awal tahun 2012. 
Rapala sudah membawa masuk lure / gewang jenis Skitter Pop atau top water lure,
ia mempunyai 3 warna edisi terhad untuk pasaran asia-pacific.
Rapala Skitter Pop SP-9 limited edition


JP - Jungle perch = Sebarau
PB - Peacock Bass = Ikan Raja
BGS - Baby Giant Snakehead = Toman

Sungguh mengiurkan mungkin ? Mana nak dapat ? Kalau gua dah dapat 3 lure ni, simpan buat collection je. Takut - takut nanti putus lure ni di sambar ikan ganas. Hahaha


Gua terjumpa gambar ni di Pancing.Net
Oleh user bernama ToReX. Beliau membeli lure ni dengan harga RM25. 

Big Snake Head 

Lure seberat 14g
Berukuran 9cm panjang

Boleh cast jauh - jauh ni kalau BC / Spinning reel setting cun. 
Gua yakin gua mesti jumpa punya. 
Gua baru tahu ada edisi terhad, hehe. Maklumlah, baru start jadi angler..

No comments:

Post a Comment