Sunday, June 30, 2013

Rod Ford Buzz & Spinner Bait

Spinner & Buzz Bait. 
Pertama kali guna benda alah ni. Spinner & Buzz Bait keluaran Rod Ford. Tahun bila punya dah ni, gua baru tahu. Guna je la nanti. Dikatakan Snakehead & Haruan Killer. Gua pun belum pasti. Apa - apa pun kena try..

 Twin Propeller Buzz Bait

 Slow Roll Spinner Bait

So, dekat kawasan gua baru je jual Spinner & Buzz Bait ni. Lambat betul update. Nak beli siam spoon harga RM40 & keatas. Seperti mana yang gua cakap dulu. Gewang mahal, gua simpan je. Hehe. 

 Ehsan dari Fishmax Tackle


 Rod Ford Twin Propeller Buzz Bait

Yang ni, harga jualan RM14. Tapi gua dapat RM12 je. Tauke kedai tu tak gantung lagi barang ni. Dia bagi special price kat gua. Sebat je la..


 Rod Ford Slow Roll Spinner Bait

Yang ini harga jualan RM13, gua dapat RM11. So, kedua - dua bait ni berat nya 3/8oz sama dengan 10gram. Setiap bait mempunyai 3 warna berbeza. Tak banyak pilihan la. Bait low profile macam ini la. Hehe.

No comments:

Post a Comment